Vi introducerar Alicenta, den senaste IT-produkten som kommer att revolutionera sättet du driver din verksamhet på!
Vår banbrytande lösning erbjuder oöverträffad flexibilitet, vilket gör att du kan anpassa dina processer för att möta ditt företags specifika behov. Säg adjö till stela universallösningar och välkomna ett skräddarsytt tillvägagångssätt som kommer att effektivisera din verksamhet och öka din produktivitet.
Alicenta förenklar dina affärsprocesser genom att automatisera tråkiga och tidskrävande uppgifter, så att du kan fokusera på det som verkligen betyder något – att utveckla ditt företag. Med vårt intuitiva användargränssnitt kommer du att vara igång på nolltid, utan behov av omfattande utbildning eller teknisk expertis.
Upplev kraften i verklig flexibilitet och enkelhet med Alicenta. Gå med i det växande antalet nöjda kunder som har förändrat sina verksamheter med vår lösning!
Prova Alicenta idag och upptäck skillnaden
Flexibelt
Styrkan med Alicenta är anpassningsmöjligheterna som gör det möjligt för systemet att växa tillsammans med ditt företag när det förändras. Många företag byter affärssystem när det nuvarande inte längre kan leverera det som krävs, men med Alicenta är det lätt att göra justeringar själv eller be vår support om vägledning. Genom ett obegränsat antal textfält, kryssrutor och rullgardinslistor kan du i detalj specificera vilka uppgifter som behöver registreras i varje steg i ett ärende.
Användaren registrera, hantera, tilldela, följa upp och rapportera löpande arbetsuppgifter i realtid till kunder, objekt, leverantörer och samarbetspartners. Tack vare anpassningsmöjligheterna i systemet kan vi rikta oss till de allra flesta branscher med ett behov att registrera uppdrag, administrera arbetsrutiner och hantera kunder.
Användarvänligt
Vi lägger stort fokus på kundens upplevelse av systemet. Gränssnittet är speciellt framtaget för att vara så tydligt och användarvänligt som möjligt. Systemet är också smart och ser mönster i hur det används. Uppgifter som har fyllts i ofta föreslås med tiden automatiskt, vilket sparar mycket tid för dig som användare.
Lätt att integrera
Alicenta går smidigt att koppla till Fortnox så att varje arbete blir en egen faktura. Du kan också koppla systemet till valfri larmcentral om du exempelvis arbetar med bevakning eller störningsjour. Behöver du mata in information från e-post går det alldeles utmärkt. Kontakta gärna oss om du har frågor om andra integrationer.
Smidig rapportering
Genom NFC-taggar som scannas av till systemet kan de anställda på företaget på ett enkelt sätt rapportera sin närvaro på avtalad plats vid rätt tid, direkt i mobiltelefonen.
Du kan hämta ut din data och statistik både som Exceldokument och som PDF. Systemet låter dig välja ut data och presentera den precis så som du önskar. Du kan också automatisera rapporteringen så att den skickas ut till berörda kunder automatiskt veckovis eller månadsvis.
Dynamiskt, flexibelt och användarvänligt
Ett system, ett verktyg
– flera användningsområden
Säker inloggning med BankID
Optimerar arbetsflödet
Överskådlig och tydlig verksamhetsöversyn och kontroll
Upptäcker brister och avvikelser i tid
Maximerar tillgängligheten
Kostnadseffektivt